یزدفردا: فرمانده انتظامی شهرستان تفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، باند سارقان احشام در ییلاقات تفت را شناسایی و ۴ سارق را با ۹ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان تفت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان، قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند باند سارقان احشام را در مناطق ییلاقی پیشکوه (روستا‌های علی آباد، اسلامیه و شهر تفت) شناسایی و ۴ سارق حرفه‌ای و غیر بومی را دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان تاکنون به ۹ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۹ راس اعتراف کردند که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان یزد شدند. صادقیان خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان پلیس آگاهی ارزش تقریبی اموال مسروقه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است که اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از شهروندان خواست ضمن عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا